woensdag 20 september JARIG!! - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu woensdag 20 september JARIG!! - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu

woensdag 20 september JARIG!!

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg WilmaenMax

20 September 2017 | Canada, Ucluelet

Dinsdag 19-09 (dag 16)
Vandaag zijn we gereisd van Nanaimo naar Ucluelet. Via de de Alberni Highway en de Pacific Rim Highway hebben we een beeld gekregen van het prachtige binnenland van Vancouver Island. Een mooie tussenstop gemaakt bij Cathedral Grove, in het MacMillen Provincial Park. Cathedral Grove is een plek waar je reusachtige en eeuwenoude 'douglas fir trees' aantreft. Sommige van deze woudreuzen zijn maar liefst 800 jaar oud. Er staan hier zelfs bomen met een boomstam van negen meter omtrek! De hele nacht en dag heeft het geregend. Pas toen we aankwamen in Ucluelet werd het droog en veranderde de grijze lucht in strakblauw en zonnig. We hebben de camper geparkeerd en zijn een lekkere wandeling gaan maken met zicht op de Pacific Ocean. Prachtig en wat een ander landschap wederom!!
p.s. Nu woensdagochtend 10:22, bedankt voor alle felicitaties!! We zitten in het heerlijke zonnetje bij het visitor center van Ucluelet voor het internet. De lucht is strakblauw. Vandaag geen reisdag, we gaan de Pacific Coast verkennen en van deze bijzondere dag genieten.
Liefs Max en Wilma en tot het volgende verslag xxx

• 20 September 2017 - 21:53

Jan En Carla:

Van harte gefeliciteerd Wilma met je verjaardag en jij ook Max ,groeten Jan en Carla en the Kids.

• 21 September 2017 - 07:13

Fanny En Luc:

Hoi lieverds, weer mooi landschap, wel heel anders met mooie blauwe luchten.
    Het lijkt of jullie al een eeuwigheid weg zijn.
    Nog heel veel plezier.
    Xxx

• 21 September 2017 - 07:42

Rally:

Van Harte Gelukgewenst met het bereiken van een nieuw tijdperk Wilma! Heb je een memorabele dag gehad? We komen het de 28e oktober dunnetjes overdoen hoor! Veel reisplezier verder!