Zaterdag 16-09 Wells Gray Provincial Park - Reisverslag uit Kamloops, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu Zaterdag 16-09 Wells Gray Provincial Park - Reisverslag uit Kamloops, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu

Zaterdag 16-09 Wells Gray Provincial Park

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg WilmaenMax

16 September 2017 | Canada, Kamloops

Gisteren opgestaan met zon en een strakblauwe lucht. De temperatuur, rond of onder het vriespunt. Maar…met de kachel aan is het heerlijk in de camper. En toen de zon eenmaal de camper opgewarmd had kon de kachel dan ook vrij snel weer uit. Lekker een beetje geluierd, we hebben vannacht weer op deze camping geslapen dus er zijn geen km’s gemaakt. Na het ontbijt en de nodige internetactiviteiten met de camper het NP in gegaan en een lekkere wandeling gemaakt. Daarna hadden we het eigenlijk wel voor gezien en zijn we teruggegaan naar de camping waar we heerlijk van het zonnetje hebben genoten. Het was behoorlijk koud toen we vanochtend wakker werden, zeker -3 graden maar de zon die nu uitbundig schijnt warmt alles weer snel op. Nu zijn we bij het Visitor Center voor het internet en dadelijk gaan we rijden naar onze volgende bestemming; Cache Creek. Liefs, Max en Wilma vanuit een prachtig Canada!!

• 16 September 2017 - 20:40

Anja:

Ik krijg echt zin om ook zo'n mooie reis te maken.
    Wat een prachtige foto's en wat een mooie verhalen.
    Geniet er nog lekker van hoor!!

liefs, Freek en Anja

• 16 September 2017 - 22:52

Marian:

He, gelukkig, een beetje beter qua weer. Dat maakt het landschap al gelijk een stukkie mooier. Veel plezier nog samen.
    Liefs, Marian

• 17 September 2017 - 00:15

Maartje:

Mis jullie! Maar wat een mooie verhalen! Ik kijk er telkens weer naar uit :)

• 17 September 2017 - 08:51

Charles En Naomi:

Prachtig!!!!

• 17 September 2017 - 16:09

Fanny En Luc:

Schitterende foto's weer!!!
    Lekker genieten samen van alles.
    Xxx

• 17 September 2017 - 17:50

Lisa :

Wat een prachtige foto's

• 17 September 2017 - 20:49

Paul O'Brien:

Beautiful photos, lovely trip guys!

• 18 September 2017 - 20:49

Irene:

Wat een schitterende reis maken jullie, leuke verhalen, mooie foto's.
    Geniet ervan!!

• 19 September 2017 - 11:23

Gerda:

Wat een mooie reis. Bijzonder om te zien dat jullie soms in korte broek en T-shirt lopen en het er 's nachts -2 of -3 graden is. Lekker genieten.