Donderdag 14-09-09 vertrek Jasper!! - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu Donderdag 14-09-09 vertrek Jasper!! - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu

Donderdag 14-09-09 vertrek Jasper!!

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg WilmaenMax

14 September 2017 | Canada, Jasper Park Lodge

Einde van de dinsdagmiddag aangekomen in Jasper waar de zon een dappere poging deed om door te komen. Een prachtige regenboog was het resultaat. Boodschappen gedaan en ons geïnstalleerd op de camping.
Gisteren stond op ons programma om met de Jasper Skytram naar de top van Whistlers Mountain te gaan. Hoe hoger we kwamen hoe grijzer het werd. Uiteindelijk begon het licht te sneeuwen en het was -2 graden. We hebben gelukkig, behalve handschoenen, genoeg warme kleding bij ons maar toch -2 en sneeuw, was wel heel erg koud. Bij mooie weersomstandigheden kun je dan een wandeling maken naar de top van Whistlers Mountain (2263 m) maar dat was met deze kou en mist niet te doen. Met warme chocomel opgewarmd in het restaurant en toen weer terug met de Skytram naar beneden. Vervolgens met de camper een stuk gereden richting het Maligne Lake en gelukkig was het droog en deed de zon af en toe een poging om door te komen. Twee mooie wandelingen gemaakt. En…ons eerste wild life gezien, geen beer maar het hertengezin was voor vandaag een goeie tweede!!
Vandaag verlaten we Jasper om een tussenstop te maken voor de Bear River Safari en hopelijk gaan we beren spotten.

• 14 September 2017 - 18:19

Bart:

Top!

• 14 September 2017 - 20:43

Anja:

Wow, wat een prachtige foto's weer!
    Jullie maken wel weer veel verschillende weersomstandigheden mee, hoor.
    En vooral ook lekker blijven genieten!!
    xxx

• 15 September 2017 - 07:05

Fanny En Luc:

Wat een schitterende natuur weer, indrukwekkend!
    Wel jammer dat het weer niet overal mee zit voor de uitzichten, brrrr koud hoor -2....

Liefs van ons

• 15 September 2017 - 09:12

Marian:

Prachtige foto's. Jullie maken volgens mij echt een prachtige reis, met hele verschillende weersomstandigheden. Je kunt er helaas niets aan doen, dus vooral doorgaan met ademhalen EN genieten van dit prachtige land.