Vrijdag 22 september, dag 19. - Reisverslag uit Victoria, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu Vrijdag 22 september, dag 19. - Reisverslag uit Victoria, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu

Vrijdag 22 september, dag 19.

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg WilmaenMax

23 September 2017 | Canada, Victoria

Vandaag was het dan zover, om 10:00 uur werden we verwacht bij het kantoor van Orca Spirit Adventures in Victoria voor de orcawatch. Een beetje spannend was het wel want zouden we…Het was een prachtige dag, strakblauw en veel zon en een prima temperatuur. Een prachtige dag om walvissen te spotten zo werd ons verteld. En de orca’s hebben zich van hun beste kant laten zien, een gezin met 2 jongen was het en ze hebben zich uitgebreid laten fotograferen. Wat een mooie ervaring! Na de grey whales in Amerika, de dolfijnen op Tenerife samen met Maartje en de beren wederom een geweldige ervaring; killer whales!! Daarna hebben we nog 11 km gewandeld om het Elk/Beaver Lake. Morgen vertrekken we met de ferry naar Vancouver voor de laatste nacht in onze camper. Dat wordt opruimen, inpakken en schoonmaken om hem zondagochtend in te kunnen leveren. Het wordt tijd om alle ervaringen een plekje te kunnen gaan geven en ik verlang ook best wel weer naar huis. Maar eerst nog even genieten van Vancouver wat een leuke en mooie stad moet zijn. Voor nu welterusten vanuit Canada.
Liefs, Max en Wilma xxx

Marianne:

Geweldig!!!!

• 23 September 2017 - 16:54

Maartje:

Wat een mooie ervaring! Daar kunnen de dolfijntjes op Teneriffe niet aan tippen ;)

(Zitten die mensen in de verte nou op de rug van een orka?

• 23 September 2017 - 20:36

Anja:

jullie boffen maar dat jullie deze prachtige reis hebben mogen maken.
    Wat een geweldige ervaringen hebben jullie weer opgedaan!!

• 24 September 2017 - 09:20

Luc:

Prachtig! Wat zijn het toch mooie beesten he?

• 24 September 2017 - 13:24

Rally:

Mooi (foto)verslag! Sterkte bij het opruimen!

• 24 September 2017 - 20:43

Charles:

Prachtig en dan nu weer terug naar huis met hele mooie herinneringen!

• 24 September 2017 - 21:15

Monica: