Maandag 18-09 (dag 15) Vancouver Island - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu Maandag 18-09 (dag 15) Vancouver Island - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu

Maandag 18-09 (dag 15) Vancouver Island

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg WilmaenMax

19 September 2017 | Canada, Nanaimo

Wij hebben vandaag het vasteland van British Columbia voor even ingeruild voor Vancouver Island. Via de schitterende Sea-to-Sky Highway zijn we gereisd naar Horseshoe Bay, met aan de ene kant snelstromende riviertjes en aan de andere kant indrukwekkende fjorden en watervalletjes. Vervolgens hebben we de ferry genomen naar Vancouver Island en zijn aangekomen in Nanaimo waar we 1 nacht verblijven. Morgen gaan we de kust verkennen en reizen via Ucluelet naar het Pacific Rim National Park Reserve waar we 2 nachten zullen blijven. Als ik dit stukje schrijf is het hier 21:09 (bij jullie 06:09). En het regent pijpenstelen…
Liefs uit Canada!

• 19 September 2017 - 07:17

Anja:

jammer dat het zo regent, maar de foto's zijn er niet minder om hoor.
    Prachtig!!
    Geniet nog van jullie laatste weekje.

gr. Freek en Anja

• 19 September 2017 - 07:54

Charles:

mooie foto's en hier is het ook herfst hoor! regent met grote druppels!

• 19 September 2017 - 10:38

Maartje:

Stoer hoor! Ik sta versteld van wat jullie allemaal ondernemen ondernemen met z'n 2en.
    Liefs

• 19 September 2017 - 19:36

Marianne:

Jullie laatste week! Nog even genieten van Vancouver Island en hopelijk beter weer...