Vrijdag 15-09 Jasper-Wells Gray Provincial Park - Reisverslag uit Kamloops, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu Vrijdag 15-09 Jasper-Wells Gray Provincial Park - Reisverslag uit Kamloops, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu

Vrijdag 15-09 Jasper-Wells Gray Provincial Park

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg WilmaenMax

15 September 2017 | Canada, Kamloops

We hebben Jasper verlaten en zijn verder gereisd naar een van de mooiste provincial parks van Canada: Wells Gray Provincial Park. We hebben de provincie Alberta wederom verlaten en zijn oog in oog komen te staan met de imposante Mount Robson: de meest prominente berg in de Rocky Mountains en tevens de hoogste berg in de Canadian Rocky Mountains.
We hebben een tussenstop gemaakt in het plaatsje Blue River voor de Bear River Safari. We hebben per jet boat een tocht gemaakt over het Mud Lake in de Grizzly Bear Valley en hebben echte beren gezien. Prachtig om te zien, ontroerend mooi!!
Gisteren hebben we ook alleen maar blauwe luchten en zon gezien. Inmiddels is het avond en is de temperatuur gezakt tot -2, behoorlijk fris. Gelukkig wordt het overdag weer een stuk warmer. Max en ik genieten volop van al het moois wat we onderweg zien. Het is een prachtige reis en we zijn nog lang niet uitgekeken. Liefs uit Canada!!
p.s. nu vrijdagochtend en hier strakblauw. We gaan er weer lekker op uit!

• 15 September 2017 - 22:01

Fanny En Luc:

Weer mooie foto's,
    Gelukkig de beren op veilige afstand.
    Xxx

• 15 September 2017 - 22:27

Marianne:

Beren gezien dus jullie kunnen naar huis?
    Heerlijke reis lijkt me!
    Groetjes, Marianne

• 17 September 2017 - 08:57

Charles:

de beer lijkt op Sammie als ze volgroeid is!