Aangekomen in Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu Aangekomen in Calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van WilmaenMax cc - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Calgary

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg WilmaenMax

05 September 2017 | Canada, Calgary

Goedemorgen in het verre Nederland. Het is hier momenteel 6:38 en ik ben al uren klaarwakker. We hebben gisteren een prima vlucht gehad en al na 8 uur en 20 minuten zijn we geland op de luchthaven van Calgary. Wat een gastvrije vriendelijke mensen is onze 1e indruk van de ontvangst op de luchthaven. Zelfs de drugshond Percey die alle koffers afsnuffelde was een vriendelijke hond en zijn begeleider stal dan ook met hem de show. De hond had een verdachte tas gevonden maar er bleken overheerlijke koeken in te zitten. Helaas voor Percey! Na ons even opgefrist te hebben in ons hotel zijn we met de trein "down Town" gegaan en hebben Calgary Tower bezocht. Vervolgens lekker gegeten op een zonnig terras en daarna met de taxi terug naar het hotel. Toen gingen onze batterijtjes leeg en zijn we gaan slapen. Wel even wennen aan het tijdsverschil. Vandaag kunnen we de camper halen, we moeten nog even bellen met de verhuurder om de tijd af te spreken. Dat kon gisteren niet, vanwege Labour Day was alles gesloten. Spannend. Hierbij de 1e foto's van Calgary. Liefs van Max en Wilma.

• 05 September 2017 - 14:50

Koen:

Wow, die toren...super gaaf!

• 05 September 2017 - 17:00

Marianne Laurey:

Dank voor jullie eerste verslag! Leuk!
    Wilma wat zie je er goed uit op die foto in de Tower.
    Max jij gaat steeds meer op papa lijken. (Charles ook trouwens)
    Veel plezier met de camper..

• 05 September 2017 - 17:13

Monica Donders :

Hi lieverds,
    Fijn dat jullie een goede vlucht hadden en vriendelijk ontvangen werden. Wel iets anders dan in Los Angeles.
    Geniet van de 1e camperdag!
    By the way: leuke kaart ontvangen. Je ziet wel van wie Maartje een dochter is woowww.

Liefs

• 05 September 2017 - 22:27

Bart:

Gaaf weer om te lezen. Ben benieuwd of jullie vandaag al beren op de weg zullen zien...

• 06 September 2017 - 07:54

Fanny:

Hoi lieverds,
    Fijn dat jullie gied zijn aangekomen.
    Leuke foto's en bedankt voor de mooie kaart met foto's.
    Leuk gedaan hoor!
    Heel veel plezier en lekker genieten in de camper.
    Liefs van ons.